DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 12 oktober 2010

Boterhammen smeren.



Deze week smeren we ZELF onze boterhammen !

Waarom?  Huiswerk hoeft toch niet altijd inoefenen van taal, rekenen of WO te zijn? Het mag zeker al wel eens een gekke opdracht zijn. Met deze bijzondere opdracht worden we alvast een stuk zelfstandiger. :-)

Enkele verslagjes van leerlingen die het al deden:

Stella: ik vond het heel tof om te doen.
Nastia: Ik vind dat leuk om te doen want je kan het dan voor je kinderen doen later .:-)=-)
Coralie: Ik vind het goed dat je je boterhammen kan maken maar ik vind het stom om te doen.
Zyara: ik vond het super tof maar ik heb toch liever dat mijn mama mijn boterhammen maakt.
Birte: Ik vind het heel leuk om het te doen. Ik heb toch veel liever dat mijn mama het doet.
Nino: Ik vond dat super tof om de boterhammen te maken. Mijn mama vond dat ook leuk .
Victor: ik vond het heel tof want ik mocht kiezen wat ik op mijn boterham legde en ik vond het ook leuk om te doen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb twee keer mijn boterhammen
gesmert.
dat vond ik leuk.


mitzi

Anoniem zei

het was heeeeeeeeeeel leuk zelf booterhamen smeren je liefste lerling laïs