DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 11 mei 2010

Ik heb mijn mama verrast door:



Zondag hebben mijn papa, mijn broer en ik een ontbijt klaargemaakt. Dan hebben we mijn mama geblinddoekt en is ze geschrokken van het ontbijt.

Camille

Voor moederdag heb ik mijn mama laten slapen. Mijn mama was superblij dat ze mocht uitslapen. Daarna is mijn oma gekomen en toen heb ik de ketting van papier gegeven.

Olav

Ik liet mijn mama uitslapen op moederdag. Ondertussen dekte ik de tafel. Als ze wakker werd, gaf ik haar het cadeau. Ze was er erg blij mee ! Een kwartier later stapten we naar de eettafel die ik al had gedekt.

Bryce

Op moederdag heb ik het cadeau afgegeven aan mijn mama. ZE was er erg blij mee ! Mijn zus heeft een glaasje met een naamgedicht gemaakt. Toen mijn zus mijn cadeau zag, wilde ze het ook maken !

Amber

Mijn mama vond het een heel mooie ketting ! Mama deed ze een hele dag aan ! Ze zei ook: "Oh, wat is die ketting mooi!" Mama vond de tekening die ik in de opvang maakte, ook erg mooi.

Imka

Ik was als eerste wakker. Toen ging ik naar de slaapkamer van mijn mama en wachtte tot ze wakker werd. Dan heb ik haar de ketting gegeven. Ze vond de halsketting supermooi. Daarna heb ik de tafel gedekt.

Coralie

Mijn zus en ik hebben 's morgens de tafel gedekt, terwijl mama en papa nog sliepen. We hebben op bed de pakjes afgegeven. Mama vond ze heel mooi en ze ging ze meteen aandoen.

Roxanne

Mijn mama stond op. Ik had mijn cadeautje in de oven verstopt. Ik had ook de tafel gedekt voor haar. Ze was erg blij met het cadeautje ! Ze deed de ketting meteen aan.

Birte

Thuis heb ik mijn ketting goed verstopt! Op zondag heeft mijn papa een brunch gemaakt. Dan hebben mijn zus, papa en ik de cadeautjes op de stoel van mijn mama gelegd. Zo zou ze ze zien liggen voordat ze zou gaan zitten. Ze vond alle cadeautjes heel leuk ! Mijn mama heeft die ketting heel de dag aangehouden !

Isabelle

Toen het ochtend was, dan was het heel gewoon ! We hebben lekkere pannenkoeken gegeten. Toen hebben we de cadeautjes gegeven. Ze was er erg blij mee en heeft de ketting de hele dag aan. Het kwam goed uit want Josué had een juwelenkistje gemaakt. We hadden mama verrast want we hadden onze kamers opgeruimd.

Mitzi

Mijn mama was heel blij met haar cadeau. Ze heeft het de hele avond aangehad. Ze vond het erg leuk dat het cadeautje was gemaakt van recyclagemateriaal en origineel was. Ze had veel bewondering voor het lange werk !

Zyara

Ik heb mijn mama niet verrast, ik weet niet waarom. Ze vond het cadeau mooi, nee wat zeg ik, supermooi ! Egon vroeg of mama die wel ging aandoen maar mama zei dat ze die meteen ging aandoen. Toen gingen we naar huis. Mama had de ketting aangedaan met een lach.

Eliot

Mijn zussen en broer en ik wachten 's ochtends op elkaar. Dan hebben we de tafel gezet en maakten we chocomelk. Daarna was het wachten op mama en papa. We riepen allemaal samen: 'Gelukkige moederdag' en gaven elk ons cadeau. Mama was er erg blij mee.

Victor

1 opmerking:

Anoniem zei

mijn mama heeft mijn tekstje gelezen.



imka