DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

woensdag 7 oktober 2009

Leuk idee?

Anne (mama Zeno) zegt:
Ik vind het een heel goed idee om te schaken in de klas!
Als jullie verder andere spellen willen proberen hebben we een paar interessante spellen thuis die ik aan de klas zou kunnen lenen:- reversi- quarto- quixo- abalone
Als het plan is om regelmatig te spelen zouden we ergens in de loop van het jaar een schaaktournooi kunnen organiseren?
Of een spelavond?Wat vinden jullie?


Dus: laat jullie reacties de vrije loop :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dat een leuk idee

van kyle

mol zei

ik ook

Les Agneaux zei

ik vind dat perssonlijk een erg leuk idee om eens een spelletjesavond te houden... dit vraagt naar onguur weer... :-)
Misschien wel leuk om te doen tijdens de kerstperiode?