DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 27 oktober 2009

Koken met walnoten.

Toen de middagspeeltijd gedaan was, gingen we koken met walnoten.

Tina vroeg aan de ouders of ze mee kwamen koken . De papa van

Camille, de oma van Birte en de mama van Bryce

zijn komen helpen. Het was tof en het rook heel lekker :-)

Eva


koken met noten.

het leukste aan de kookles, vond ik het maken van het deeg. ik had nog nooit notentaart gegeten, maar ik vond het heel lekker.

AMBER


Kooknamiddag.

Deze week maandag hebben wij koekjes gemaakt.
We hebben de boter tot schuim geklopt. Wij hebben de bloem gewogen en we hebben alles gemengd. Daarna hebben we de walnoten gemalen en zoet gemaakt met honing. einde

Eliot

1 opmerking:

Nino zei

Ik kokte met de mama van
Bryce. Ik vond het ook leuk om met walnoten te koken. Nino