DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

vrijdag 26 november 2010

Bananenmilkshake






Maandag ontdekten we een beetje té rijpe bananen in de Boomhut... Niet meer zo heel erg lekker om zo op te eten MAAR overheerlijk in een bananenmilkshake !
Dinsdag gingen we aan de slag !

Je hebt vier ingrediënten nodig: (voor 24 leerlingen)

- 24 bananen
- 24 flesjes melk van 33cl
- 2,5 l roomijs
- een beetje suiker om eventueel te zoeten

Je neemt een grote kookpot en doet daar alle melk in.
Ondertussen snijd je de bananen in stukjes.
Deze stukjes vermeng je met de melk.
Dan voeg je het roomijs toe.
Even mixen en je hebt lekkere bananenmilkshake.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vond de bananenmilkshake heel lekker

imka

Anoniem zei

ik vond het leuk om bananenmilkshake te maken.
stella

Anoniem zei

ik vont het niet zo lekker maar wel leuk om het te maaken. laïs

Anoniem zei

Ik vond de mananemilkshake lekker en leuk om te maken


Birte

Anoniem zei

Ik vond het grappig toen Mitzi de lepel in de kom dee en toen Tina al aan het mixen was

Birte

Anoniem zei

ik vond dat kei lekker . en van morgen heeeft mijn boer een bananenmilcheke