DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 26 oktober 2010

Teksten van de week: Oh jee !! Mijn gebit en tong zien rood !!!











De roze pil.

Op school mochten we onze tanden poetsen . We gingen een rode pil pakken en zien of onze tanden goed gepoetst waren .Om het gemakkelijker te maken ga ik jullie het stappenplan uitleggen . Dus stap 1 was tanden poetsen.  2de stap rode pil pakken en kauwen op de rode pil, uitspuwen en spoelen. 3de stap kijken hoe rood je tanden zijn. 4de stap is tanden terug poetsen .Dus was ik NINO de eerste . Dat was spannend  maar super tof.
                                 
EINDE  NINO

Het roze pilletje.

Wij leren over tanden.
Tina is naar de apotheek geweest om de roze pilletjes te kopen
Het is gebeurd, vandaag (15-10-2010) hebben we het uitgeprobeerd.
Ik kreeg er een roze mond van en mijn tong is roos.

Het stappenplan:
1. goed poetsen
2. roos pilletje
  er op kauwen
  spuwen - spoelen
3. kijken
4. poetsen tot witte tanden.


  Einde

Mitzi

Het roze pilletje.

Wij leren over tanden.
Vandaag doen we een experiment met een roos pilletje.
Stap één: poets je tanden.
Twee: pak het pilletje -kauwen-spuwen spoelen.
Drie: kijken.
Vier: poetsen.
Mijn tong was fluoroos. Ik vond het super tof.

Zyara

Ik vond het heel leuk om mijn tanden te poetsen met een roos pilletje.
Mijn tong was helemaal roos.
Mijn tanden waren ongeveer helemaal wit.
Ik heb mijn tanden met Rosanne als laatste gepoetst.
Het pilletje was we niet zo lekker.

Imka

Tanden poetsen.

We moesten onze tanden poetsen . Het was heel grappig want we moesten een rood pilletje eten en dan kijken of onze tanden goed gepoetst waren.

Milo

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind de teksen mooi

Anoniem zei

Ik vond het heel leuk om te doen.
Mijn tanden waaren heel wit.

Birte

ZiZou zei

Ik vondt het ook heel leuk.
Dat was de eertse keer dat ik dat deed.

Zoé