DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

donderdag 7 oktober 2010

Eerste week !

Al een aantal kinderen leenden een huiswerkrugzakje uit !

Enkele reacties:


Ik vind het een leuk idee en om ook goed te leren.
Ik speelde het maaltafelspel.
Er zijn ook spelletjes, dat is ook leuk.


Birte


Ik heb al een rugzak geleend maar heb er nog niet mee gespeeld.
Ik vind het wel een goed idee.


Stella


Ik heb een rugzak geleend op school :-)
Dat vond ik een heel goed idee want we leren en spelen :-) .
Dat was een idee van Tina :-).
Ik heb het spel stratego geleend :-).
Dat is een leuk spel :-).
Mijn mama en ik vonden dat een heel leukspel :-):-).


Nastia :-):-)=-)=-) <3<3


Ik vond het een heel leuk spelletje.
Ik speelde het ladderspel.
Ik heb het met mijn oma gespeeld.
Mijn oma had gewonnen.


Imka

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind het ook een tof idee.
wand je kund er van leren en
ook veel mee spelen.

Anoniem zei

sori,
het voorige bericht is van mei.


mitzi

Anoniem zei

super tof idee hoor tina xxx-laïs