DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

donderdag 16 september 2010

Soeplijst


Gisteren kwamen tot het akkoord dat we elke week soep gaan eten in de klas, klaargemaakt door de ouders en de leerlingen thuis. We koken telkens de lievelingssoep van de Babbelwater :-)

Jullie kiezen zelf op welke dag de soep wordt meegegeven. Gelieve wel steeds tijdig te laten weten welke dag van de week het is geworden :-)
(Let er a.u.b. ook op dat er geen vleesbouillon en balletjes in zitten. We hebben vegetariërs in de klas ! )

Indien jullie door omstandigheden de soep niet kunnen klaarmaken, maakt Tina die week soep.

Er zijn nog enkele plaatsjes vrij. Zijn er ouders die een tweede shift willen doen?
Laat maar weten bij reacties ;-)

In de rechterkolom van ons blog kan je de lijst zien en volgen  :-D


Enkele reacties van de Babbelwaters:

- Rosanne: ik vond het een goede soep
- Milo: ik vond de soep heel lekker
- Laure: ik vond de soep super lekker en ik vond het grappig met de lettertjes :-)
- Coralie: ik vond de soep en de lettertjes erg lekker
- Nastia: ik vond de soep kei lekker 
- Lina: ik vond de soep heel lekker 
Soepgroetjes,
Tina

Geen opmerkingen: