DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

maandag 31 mei 2010

Een logeeradres !

Hallo Babbelwaterouders,

onze zes leuke en lieve vissen zijn op zoek naar een lief en warm logeeradres voor de zomervakantie !

Er zijn al heel wat kinderen die dat graag zouden willen doen, maar natuurlijk is jullie toestemming daarvoor een must. Dus indien jullie dit zouden zien zitten; gelieve te reageren via het blog. Op deze manier is het het allergemakkelijkste om ervoor te zorgen dat er voor alle weken van de zomervakantie een logeeradres wordt gevonden.

Het visvoer wordt meegegeven maar ik denk dat het aquarium een beetje te groot en zwaar is voor gemakkelijk vervoer. Misschien heeft er iemand wel een handiger formaat?? (Kunnen alle vissen daar dan in?? Maken we anders twee groepjes??)

Alvast bedankt,
groetjes,
Tina

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo,

in augustus kunnen wij de vissen 1 of meerde weken opvangen!

=)

camille en companie!!=)

Anoniem zei

jammer ik kan niet want ik moet me veel verplaatsen van mama naar papa tijdens de vakantie

groetjes,
zyara

Anoniem zei

Hoi allemaal,
van 30 juni tot 18 juli wil ik wel vis-sitten of vispapa spelen als iemand de vissen dan komt ophalen !

bubbelgroetjes van Bryce

Anoniem zei

ik kan van 30 juni tot 15 augustus de vissen een tijdje laten logeren bij mij


groetjes,
kyle

Anoniem zei

hallo,

vanaf 9 augustus tot einde vakantie kunnen de vissen bij mij en mijn zus terecht.

Birte en Bente