DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

maandag 3 mei 2010

Alle hens aan dek !!! Verslagjes van ons piratenkamp !!! Schip ahoy !!

Piratenkamp.

Ik vond het een superleuk kamp ! Ik was heel blij met de kamerverdeling. Ik zat bij Isabelle, Alys, Mieke, Eva, Josephine, Lola, Florine en Mabel in de kamer.
Ik vond het donderdagavond het leukst omdat het dan Freya haar verjaardag was en we hebben gefuift !!!
Voor de fuif hebben we een spel gespeeld met de mama van Florine en Coralie: Isabelle. Dat was leuk.

Toedeloe!
Camille

Piratenkamp.

We zijn met de trein naar Oostende gegaan. Daar hebben we de kusttram genomen tot in Nieuwpoort. De trein vond ik leuk maar de tram niet.
Het leukste vond ik het dansen. Niet op de fuif maar op donderdagvoormiddag op de trappen en het terras van ons kamphuis. De fuif was natuurlijk ook heel leuk.
Het enige dat helemaal niet leuk was, was dat het kamp te kort was.
Het huis was heel leuk en heel groot en heel heel heel heel .... MOOI !

Arthur

Piratenkamp.

Ik vond het kamp superleuk.
Ik zat met Birte, Mitzi, Zyara, Roxanne, Rensk en Imka op de kamer. Zyara en Birte hebben de hele tijd gepraat. Man, wat een herrie ! Toch heb ik goed geslapen want onze kamer bleef als langste liggen slapen. Het eten was superlekker zowel 's morgens, als 's middags en 's avonds !

Amber

Op kamp naar Nieuwpoort.

Ik vond het kamp heel leuk. We hebben heel veel leuke dingen gedaan zoals naar het strand gaan. Dat was leuk ! We hebben ook veel gefietst,...  heel veel gefietst. :-)
We zijn ook naar het museum van Ensor gegaan in Oostende. Dat was ook erg leuk ! In onze kamer was het gezellig want ik lag bij Olav, Arthur, Bryce, Eliot, Kyle en Harry.

Nino

Dinsdag naar zee !

Dinsdag op kamp zijn we naar de zee geweest. Dat was echt super tof. Ik ben in het water geweest. Dat was echt super tof ! Ik ben ook op zeeonderzoek geweest. Alys had een zeester gevonden. Ik had een dode krab gevonden. Er waren ook veel dode kwalletjes maar die staken nog niet.

Einde.

Imka

Geen opmerkingen: