DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

vrijdag 5 maart 2010

Trefbaltornooi op woensdag 3 maart 2010


Woensdag hebben we de twee eerste uurtjes een trefbaltornooi gehouden.
De klas van Freya deed ook mee.Gert heeft van elke klas twee groepjes gemaakt.
De namen waren f1 (Freya1), f2 (Freya2), t1 (Tina1) en t2 (Tina2).
Eerst moest t2 tegen f1 en t1 tegen f2 spelen. Dan speelden t2 tegen f2 en t1 tegen f2.Dan was het t2 tegen t1 en f1 tegen f2 .
Daarna was het de finale t1 tegen t2.
t2 won !

Kyle en Olav

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vondt het een goed tekst en heel leuke tekst.Ik vind dit sport ook leuk.

Anoniem zei

Hallo iedereen,

ik vind heet een leuk tekstje en vind het leuk dat tina2 gewonnen was want ik zat daar bij!!!!!




Birte

Anoniem zei

ik vond het een leuk artikel!

van roxanne!

Anoniem zei

ik vond de toernooi ook leuk en ik was ook bij t2 en ik wil het nog
eens doen.

zeno

Anoniem zei

hallo iedereen

ik vond het ook heel erg leuk.

mol zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

ik vond het ook een leuk tekstje.

alys

Anoniem zei

ik vond het een heel leuk sekstje.

Anoniem zei

leuk filmpje van die pannenkoeken aleen jammer dat er geen geluid is eliot

Anoniem zei

ik vond het een cool liedje van
de snoep van eva

Anoniem zei

ik vond het een heel leuk tekstje en dat tina2 gewonnen is want ik zat daar bij!!!




mitzi