DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

donderdag 25 maart 2010

Naar de bib op zoek naar kinderrechten....


Toen de bel ging, stapten we naar de bibliotheek .
Daar was een mevrouw die ons uitlegde wat we gingen doen .We deden een quiz over kinderrechten.
We hadden maar drie kwartier; dan moesten alle vragen klaar zijn .
Wie gewonnen had, wisten we niet maar we kregen allemaal een lekkere lolly.
Toen gingen we naar de klas   ;-)

EINDE

Arthur en Bryce                        

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo iedereen,

Ik vind het een leuk tekstje.Ik hoop dat wij zijn gewonnen.




Birte

Anoniem zei

ik hoop ook dat we zullen winnen.





alys

Anoniem zei

ik vond het een leuk teksje.ik ben
benieuwt welke school gaat winen.




mitzi