DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

vrijdag 26 februari 2010

Wat er allemaal kan gebeuren als 'de juf' de deur uit is...


Woensdag kwam ik na een overleg met ouders nietsvermoedend terug binnen in de klas. Iedereen was goed aan het werk en iedereen had het erg leuk gevonden bij An.
Na de speeltijd kwamen er ineens twee jongens bij me langs…

Jongens: ‘Tina?’
Tina: ‘Ja, jongens…’
Jongens: ‘Toen je weg was, zijn we een gesprek begonnen met An. We praatten wat over vanalles en voor we het wisten hadden we ineens een goed projectidee.’
Tina: ‘Oh, dat is leuk! Welk idee was het?’
Jongens: ‘We willen graag leren over koken. Goed he van ons. Wij koken graag, jij kookt graag en we zouden graag eens een restaurant nadoen in de klas.’
Tina: ‘Dat is inderdaad een schitterend idee!’
Jongens: ‘Ja, goed van ons he. Je zei nog dat het nieuwe idee van ons moest komen… en bang… daar is het!’
Tina: ‘Fantastisch mannen!’

En zo werd ons nieuw project geboren…

Iedereen gaat vanaf nu volop op zoek naar leuke ideetjes, leuke activiteiten, interessante vraagjes, leuke uitstapjes, leerrijke boeken,… OVER KOKEN…

3 maart: opgelet: we zoeken enkel onderzoeksvragen die met KOKEN en met TIJD of RUIMTE te maken hebben...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben heel blij met ons nieuw project.



alys

Anoniem zei

ik heb al gezocht naar kookboeken en naar ideetjes en ik zal noch eens kijken.:)!


camille

Anoniem zei

Ik zou graag heel veel informatie hebben.En vind het een zeer goed idee.


Coralie

Anoniem zei

Ik wil heel veel informatie hebben. En vind het een goed idee.


Coralie

Anoniem zei

Hallo iedereen,

Ik ben blij dat ons project koken is want deze morgen waren we der wat over aan het diskuteren en dat vond ik niet zo leuk.


Birte

Anoniem zei

hallo

ik vind het leuk dat koken ons project is

Bryce;-)