DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 23 februari 2010

Evaluatiegesprekken

Beste ouders,

Door een onvoorziene, kleine, operatie van Mabel, zal ik dinsdag 2 maart 2010 weer niet aanwezig zijn op school. De evaluatiegesprekken zullen die dag ook niet doorgaan. Ik zou deze verschuiven naar donderdag 4 maart 2010 vanaf 18u.
De evaluatiegesprekken op woensdag 3 maart 2010 blijven onveranderd.

Ik heb ook gezien dat er nog maar weinig mensen zich hebben ingeschreven voor de evaluatiegesprekken. Zeker niet vergeten jullie in te schrijven op het bord aan het secretariaat.
De nieuwe lijst hangt woensdag op.

Mijn excuses voor het ongemak!
Vriendelijke groeten,
Tina

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hello Tina, wij hadden graag een gesprek met jou, when ever, maar liefst na 19:20 and wherever you want. Loo & Bernard Ponet

Les Agneaux zei

Hallo Bernard en Loo,
ik heb het op de lijst ingevuld :-)

grtjs
Tina