DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

maandag 25 januari 2010

Kindergemeenteraad van Beersel.




Donderdag 14 januari 2010 ben ik, samen met Loan en Emilie, naar het gemeentehuis gegaan om kinderschepen te worden.
Het was heel spannend want we zaten aan een ronde tafel in een vergaderzaal.
Toen moest iedereen stemmen op één iemand van ons drie.
Uiteindelijk ben ik kinderschepen geworden voor onze school.
Nadat er voor elke school een kinderschepen was gekozen, was er nog een stemming: die voor kinderburgemeester. Jammer genoeg had ik maar drie stemmen..

Bryce

PS: Hier kan je nog veel meer lezen over de kindergemeenteraad:
http://www.editiepajot.com/regios/3/articles/10291

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel goed gedaan Bryce !!! groetjes Annick (renske)

Anoniem zei

Ik vind het echt leuk voor jou.

Anoniem zei

proficiat bryce,
ik denk dat je het goed gaat doen.

camille

Unknown zei

ik ben heel blij voor je om dat je schepen bent ge worden.amber

Unknown zei

ik ben suuuuuuper blij voor u. Olav

Anoniem zei

heel fijn voor je en ik denk ook dat je het goet gaat doen.

alys