DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

dinsdag 24 november 2009

Op zoek naar handige mama's, oma's,...


Hallo,

ik ben op zoek naar handige mama's, oma's, opa's, tantes,... die GOED kunnen naaien, borduren en eventueel stikken.
Ik zou namelijk graag iets speciaals maken als eindejaarsgeschenk maar kan zelf niet zo goed naaien, borduren en stikken. :-)


Ik zoek hulp op maandagnamiddag 14/12, dinsdagnamiddag 15/12(van 13u30 tot 15u30) en donderdag 17/12 de hele dag (van 9u tot 15u).

Wie helpt me uit de nood?

Tina

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oma Birte en Margotte komen ons al helpen.
Zijn er nog kandidaten??

Tina

Anoniem zei

Ik kan donderdagnamiddag komen helpen.

groetjes en tot dan,
Brigitte (mama Birte)

Anoniem zei

Super!!!

10A

Anoniem zei

update:
oma birte komt op maandagnamiddag
mama birte komt op donderdagnamiddag