DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

donderdag 19 november 2009

De week van de smaak!

Enkele reacties van de leerlingen over de activiteiten tot nu toe:

- kei tof want in het bos was het erg leuk
- ik heb al veel bijgeleerd over gezond eten
- heel tof om eens een activiteit samen te doen met de ouderen
- super tof om te koken
- ik vind het leuk want we koken veel en leren over eten
- ik vind het een heel leuke week want we kunnen koken en dat doe ik graag
- ik vond het leuk omdat er ook activiteiten waren met alle klassen samen
- ik vond het leuk omdat we veel leuke activiteiten hebben gedaan

....

2 opmerkingen:

Les Agneaux zei

Birte vindt het leuk dat we vandaag naar de markt zijn geweest.
Imka roept: 'IK OOK!!!'

Anoniem zei

ik vind het leuk dat ik mabel bakker rekenen krijg van mijn mama.
en ik vind het raar dat mijn mama nu een raar liedje aan het zingen is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!