DE BABBELWATERS !

DE BABBELWATERS !!!

Eén van de twee knotsgekke tweede graadsklassen van de Boomhut !

maandag 28 september 2009

Bericht van de redactie

Inderdaad beste bloglezers, we hebben enkele reactieproblemen hier :-)

Door de MOL te willen uitschakelen door de reactiemogelijkheden aan te passen, heb ik alles veranderd. Blijkbaar heb ik het te goed veranderd want nu kan ik het niet meer aanpassen dat jullie toch reacties kunnen achterlaten. Ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen.
Ondertussen mogen jullie altijd reageren via agenda van de leerlingen :-)

Bedankt,
Tina

3 opmerkingen:

Les Agneaux zei

En bij deze is het gelukt :-)

Anoniem zei

Beste Babbalwaters,

ivm de film "Lang leve de Koningin", kan ik enkel de naam van de regisseur eventueel meedelen (bron: youtube):Esmé Lammers (regisseur van schaakfilm Lang leve de Koningin en kleindochter van Max Euwe).
http://www.youtube.com/watch?v=gNTmZXIuq8s


Hopelijk hebben jullie de film al teruggevonden en hebben jullie hem vandaag kunnen bekijken.

groetjes,

Caroline
Mama van Kyle

Les Agneaux zei

De film is inderdaad terecht! Ergens onder het stof weer opgediept en vandaag klaar om ons alles te leren over schaken :-)
Heel erg leuk ook dat Michel vrijdag mee komt schaken!

grtjs
Tina